Q.H.P. Castelló d'Empúries-Empuriabrava 28/04/2023

Mitjà

Articles relacionats (per etiqueta)

  • L’Ajuntament signa conveni amb La Caixa per a millorar el gimnàs de l’asil

    L’Ajuntament signa conveni amb La Caixa per a millorar el gimnàs de l’asil


    L’Ajuntament de Castelló d’Empúries i La Caixa han signat un conveni per a l’adquisició de maquinària per al gimnàs del Centre de Dia de la residència Toribi Duran. No és la primera vegada que aquesta entitat bancària col.labora amb la Fundació Santa Llúcia.

  • El ple ordinari aprova la continuïtat de la prestació del servei de CENET

    El ple ordinari aprova la continuïtat de la prestació del servei de CENET


    El ple de l’Ajuntament de Castelló d’Empúries ha aprovat la continuïtat de la prestació del servei de CENET fins al 30 de setembre del 2024. D’altra banda, a la sessió l’adjunt del Síndic de Greuges de Catalunya, ha donat compte de l’informe anual de l’any 2022, de les actuacions realitzades a Castelló d’Empúries.

  • Fira de Nadal a Empuriabrava pel Pont de la Constitució

    Fira de Nadal a Empuriabrava pel Pont de la Constitució


    Aquest cap de setmana al centre històric de Castelló d’Empúries es fa la Fira de Nadal i la setmana que ve, coincidint amb el Pont de la Constitució, el torn arriba a Empuriabrava que tindrà la Fira de Nadal instal.lada del 6 al 10 de desembre a la part central del Passeig Marítim.

  • Torna el Festival de les Aus en el marc del 40 aniversari del Parc

    Torna el Festival de les Aus en el marc del 40 aniversari del Parc


    Del 6 al 10 de desembre, torna una nova edició del Festival de les Aus al Parc Natural dels Aiguamolls de l’Empordà i aquesta vegada en el marc del 40 aniversari del Parc. Es tracta d’una trobada per a naturalistes de totes les edats on fer activitats i tallers per a endinsar-se en el món de l'observació i estudi dels ocells i conèixer les espècies que podem trobar en aquesta zona protegida.

  • L’Ecomuseu Farinera fa els deures del seu Pla Estratègic

    L’Ecomuseu Farinera fa els deures del seu Pla Estratègic


    L’Ecomuseu Farinera de Castelló d’Empúries ha elaborat el Projecte de disseny del nou espai expositiu sobre l’alimentació i de renovació de l’accés al museu i eix recepció-botiga-vestíbul amb el suport econòmic del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.

MÉS NOTÍCIES:

         

NO ET PERDIS:

TAMBÉ ET POT INTERESSAR