- Escrit per Empordà Televisió
Presentació d’un Pla de Màrqueting de Turisme per al període 2023-2026
Després de la pandèmia cal reforçar i diversificar les estratègies en turisme per seguir consolidant la destinació de Castelló d’Empúries i Empuriabrava com una de les més importants de la Costa Brava. El pla estratègic que s’ha presentat inclou un total de 55 accions per aconseguir els seus objectius, a través de la millora de serveis turístics, la promoció de noves propostes d’oci i cultura i la creació d’una oferta turística més atractiva durant tot l’any. Tot plegat passa per una major i millor estratègia digital enfocada als diferents públics objectius que s’han definit en el pla. La proposta es basa a fer arribar les diferents experiències que ofereixen les empreses turístiques del municipi i el mateix Ajuntament, a cada un dels públics definits. També s’analitzen els diferents vessants de l’oferta turística: platja, natura, cultura i la gran diversitat d’activitats i experiències que s’hi ofereixen, un dels punts més forts de la proposta turística del municipi. Aquest pla es presentarà als empresaris del municipi, per tal de hi facin també les seves aportacions.
Mitjà
Articles relacionats (per etiqueta)
L'últim de Empordà Televisió
- El regidor de Lliures, Pere Gotanegra, critica els pactes postelectorals del consistori de Roses
- Tret de sortida d’una nova edició del Festival de Guitarra del Mediterrani
- “Vikings”, el musical dels alumnes de l’IES Castelló
- Es presenta a Castelló el llibre “El gurú de las ventas”
- L'Hora de Poder -Simmer Valenciana Cap 6 Temp 2