JORDI MASQUEF ENCAPÇALARÀ DE NOU LA LLISTA DE JUNTS PER FIGUERES A LES ELECCIONS MUNICIPALS AMB L’OBJECTIU DE RECUPERAR L’ALCALDIA
El candidat ha estat ratificat com a cap de llista en una assemblea d’afiliats i afiliades que ha presidit el secretari general de Junts, Jordi Turull, aquest dijous al vespre
L'objectiu de JxF és augmentar el nombre de regidors obtingut el 2019 “per evitar pactes forçats que impedeixin que governi la força més votada”
El proper mes de febrer.
L’exalcalde i actual cap de l’oposició a l’Ajuntament, Jordi Masquef, es presentarà de nou com a candidat de Junts per Figueres a l’alcaldia, amb “el compromís i la il·lusió renovats” per consolidar els resultats que li van permetre ser la llista més votada el 2019. L’objectiu és “aconseguir una àmplia majoria que permeti governar a la candidatura més votada, però sempre amb la mà estesa per arribar a grans acords de ciutat”. Masquef ha estat ratificat aquest dijous al vespre com a cap de llista de Junts a la capital altempordanesa, en una assemblea d’afiliats i afiliades que ha presidit el secretari general del partit, Jordi Turull, que li ha expressat el màxim suport. També hi ha participat la presidenta a la Vegueria de Girona, Maria Àngels Planas, a l’Alt Empordà, Míriam Lanero, així com el president local, Josep Maria Bernils.
Masquef ha confirmat la seva condició de cap de llista i candidat a l'alcaldia tot demanant "deixar de retreure'ns el passat, prioritzar la ciutat i superar els partidismes i la política de blocs”. I ha afegit: “Fa quatre anys alguns deien que Figueres necessitava un canvi. Ara, Figueres, necessita urgentment un punt i a part”.